Таг пазар на спортни стоки
-
Пазарът на футболни стоки достига приходи от 6,65 млрд. долара през 2024 г.
Най-големите пазари за футболни стоки не са Европа и Южна Америка
-
Adidas записа ръст на продажбите в повечето си региони
Планът за възстановяване на компанията вече дава плодове
-
Търсенето на ретро модели маратонки носи успехи на Adidas
Компанията повиши прогнозата за годишната си печалба
-
Новият лидер на Nike има нелеката задача да възстанови отношенията с търговците на дребно
Стратегията на досегашния ръководител на спортния гигант не сполучи
-
Nike връща ветеран от компанията на поста главен изпълнителен директор
Елиът Хил бе в Nike в продължение на 32 години и държеше старши управленски позиции в Европа и Северна Америка, преди да се пенсионира
-
Nike залага много на Олимпийските игри, за да съживи продажбите си
Компанията инвестира в огромна маркетингова кампания и партньорства със спортни звезди
4 -
Adidas може да спечели от проблемите на Nike
Големите брандове все пак трябва да са внимателни заради набиращите сили по-малки марки
-
Puma се фокусира върху скоростта в олимпийската битка с Adidas и Nike
Компанията е спонсор на състезателите по лека атлетика на Ямайка
Пазари